Najčešća pitanja

1. Kada je najbolje putovati?
Dvije stvari postoje, na koje morate obratiti pažnju: vrijeme i sezone na destinaciji na koju putujete. Vrijeme - godišnje doba i Sezona (dali je visoka sezona na destinaciji ili kod nas u Europi. Naši Specijalisti za putovanja će Vas savjetovati o svakoj destinaciji posebno. Informaciju možete pronaći i unutar naših programa pod: Kada putovati?

2. Koliko unaprijed treba rezervirati putovanje po “normalnoj” cijeni?
Tu ćemo se malo našaliti pa reći: Tko prvi njegova djevojka! No, stvarno je tako. Danas, putnici za destinacije koje ograničavaju broj posjetitelja godišnje (od ove godine recimo, to moraju napraviti i naša Plitvička jezera!!!) rezerviraju putovanja i Godinu dana unaprijed. No, to nije jedini razlog. U većini slučajeva, zrakoplovna karta čini 50% i naviše, ukupne cijene aranžmana. U pravilu, one najjeftinije karte u zrakoplovima prodaju se prve. Kako se zrakoplov puni, tako cijene rastu. Slična je, iako malo jednostavnija situacija sa smještajem u hotelima. Najpovoljnije i najbolje opcije prodaju se prve. Stoga, najbolje je rezervirati putovanje min. 6 mjeseci prije datuma putovanja ili što prije to bolje. NAPOMENA: oko naših praznika ili sezone (EU) cijene su više za 100% (Uskrs, EU i SAD ljetna sezona, Nova Godina…).

3. Što je sve uključeno u cijenu putovanja?
Kao i što ste već mogli primijetiti, mi ističemo tzv. Ukupnu cijenu, koja sadržava ukupan zbroj cijene određenog putovanja (ako se ne radi o putovanjima u organizaciji naših partnera - Grupna putovanja). U cijene uključimo, osim osnovnih usluga i one ostale za koje smatramo da su potrebne na određenom putovanju. Ali smo isto tako dali punu slobodu, da sami odlučite što želite i što ne želite, kroz sistem: Kreiraj putovanje uz pomoć naših Specijalista za putovanja. U ponudi ćete dobit najkompletniju cijenu Vašeg putovanja. Smatramo da je to praktično za Vas goste, štedi vrijeme i ne daje lažnu nadu.

4. Zašto se cijena konkretne ponude razlikuje od cijene na internetu ili u katalogu?
Cijene formiramo prema sezonama u određenoj destinaciji, ono što čini razliku je cijena zrakoplovne karte. Što ranije rezervirate putovanje, u 99% slučajeva, zrakoplovna karta je jeftinija.

5. Što to znači: “Kreiraj putovanje” ?
Kreiraj putovanje - je sistem i procedura koju smo osmislili, kako bi Vi - putnici, mogli sami kreirati svoje putovanje, prema svojim željama i potrebama, uz pomoć naših Specijalista za putovanje. Više o tome na: Kreiraj putovanja?

6. Ponuda koju dobijemo vrijedi “samo” 24sata?
Ponuda po toj cijeni koju ste dobili vrijedi “samo” 24 sata, iz razloga, što Zrakoplovne kompanije toliko drže rezervaciju karata i tu cijenu, u 99% slučajeva. Ovdje napominjemo da i kada je rezervacija izvršena, Avio kompanije i dalje drže pravo da u trenutku kupnje karte korigiraju cijenu.

7. Zašto je potrebno uzeti Paket putnog osiguranja?
Paket putnog osiguranja, prvenstveno služi u slučajevima kada Vam je potrebna zdravstvena njega u zemljama u koje putujete, gdje su često zdravstvene usluge poprilično skupe, a potreban je i transfer kući. Unutar EU imamo osnovnu zdravstvenu pomoć, iako nije na odmet da si uplatite i Putno zdravstveno osiguranje. Ono što svakako savjetujemo je: Osiguranje od otkaza putovanja - ako Vam se pred put dogodi neki razlog zbog kojega ne možete na put, uplata Vam u svom gotovo, 100% iznosu otpada, ovako ćete uspjeti povratiti 90% aranžmana.

8. Kako saznati gdje - kada putovati?
Pronađite na našim stranicama u programima ili nas kontaktirajte i razgovarajte s jednim od naših Specijalista za putovanja.

9. Što ako ne znam gdje bih putovao?
Ako niste odlučili gdje bi putovali, kontaktirajte nas i konzultirajte se s jednim od naših Specijalista za putovanje.

10. Koje su prednosti organizacije putovanja uz posredovanje Putničke agencije?
Danas, u doba Interneta, gotovo svima nam je dostupno gotovo sve. Tu upravo i započinje potreba za putničkim agencijama - Specijalistima za putovanja.

Vrijeme - iako su nam svima dostupne informacije, svijet je velik i nepoznat. Mi Vam štedimo vrijeme i pružamo najbolju kvalitetu u okviru budžeta koji ste spremni potrošiti na putovanje..
Cijene - iako postoje mnogi sustavi direktne kupnje usluga u turizmu, još uvijek kao individua ne možete postići najbolji omjer kvalitete i cijene. A kada smo Vam uštedjeli vrijeme uštedjeli smo Vam i novac.
Sigurnost - Naši agenti po cijelome svijetu moraju zadovoljavati određene uvjete kako bih s njima surađivali. Iskustvo gostiju najbolji je pokazatelj!
Sve je dobro dok je dobro, kada nastane neki problem, kojeg treba ispraviti ili otkloniti, ukoliko ne idete preko Putničkih agencija/agenata, teško da ćete dobiti pomoć od raznih kanala od kojih ste preko Interneta kupovali usluge. Onaj tko se jednom našao u takvoj situaciji, neće si takvu situaciju više ponoviti. Naj bitnije je to da bilo gdje u svijetu imate lokalnu podršku, vodiče i vozače.

>

NEWSLETTER

Pratite akcije, budite informirani o novim putovanjima, maštajte i planirajte, putujte...